Na Virtually v předklonu II

Nedávno jsem tu měl článeček, kde jsem ukázal na styl diskuse a uvažování "oddaných" odeesáků. Člověk si řekne, redakce může dost těžko ovlivnit myšlenkovou a vyjadřovací úroveň komentátorů.
Mám ale podezření, že redakci Virtually tato "úroveň" docela vyhovuje a všemožně ji podporuje. Bez povšimnutí ponechává urážky účastníků diskuse, kteří nedrží právě "jenerální linii" strany a vlády, zato a o to více vadí odkazy na weby zajímavých autorů, jejichž texty mají souvislost s tématem diskutovaného článku.

Paní Dědečková například ke článku http://virtually.cz/journal/?q=node/2224 "Podvedla pražská ODS voliče?" připojila text:
redakce
Ne, 12/05/2010 - 19:15

Upozorňuji, že jste všichni všichni při registrování souhlasili s určitými pravidly a že si nepřeji odkazy na jiné weby, ani "tapetování" diskuse cizími texty. Děkuji těm, kteří pravidla respektují.
JD
Pod článkem najdete několik odkazů na výsledky průzkumu veřejného mínění společnosti SANEP, které říkají, co si pražská veřejnost myslí, zda ji ODS podvedla. Asi nelze nic namítat cokoliv proti tomu, že odkaz i text velmi úzce souvisí s tématem. Co je závadného na odkazu Medianu, Sanepu, CVVM, Factup Invenio nebo STEM? Není to jen záminka, protože "průzkumy nevyšly", jak by paní Dědečková chtěla? Já bych tam ty odkazy ani nedával, ale byl jsem "oddanými" osočován, když jsem dal tam dal jen výsledky průzkumu, že si vymýšlím....jsem zvyklý svá tvrzení důsledně dokládat. Tam kde fakta vadí, je požadován důkaz, když je důkaz podán, je to prohlášeno za "unfair"... :-))))))) Taková Hlavička XXII.
Na jiném místě se po podobném zásahu paní Dědečkové ptám, zda když tam dám http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/vecni-petenti-ve-sluzbach-pana-vanka/, zda je to také nepovolená reklama?
Odpověděla s vykřičníkem: ano, to je nepovolená reklama !JD
Pro jistotu jsem se zeptal, zde je nepovolenou reklamou i odkaz na blog pana Haase http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-haas.php?itemid=11460, který byl poradcem jak V. Klause tak i Mirka Topolánka.
K tomu se zatím ostýchá jakkoliv vyslovit. (paní Dědečková totiž stejně jako já podporovala Mirka Topolánka). Nedivím se, každá odpověď je špatná odpověď.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paní Dědečková byla členkou mediální rady, nechce se mi tedy věřit, že neví, co je reklama... a co je nepovolená reklama.
§ 7b Zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy

(2) Při posuzování, zda se jedná o nepovolenou srovnávací reklamu nebo o reklamu, která je nekalou obchodní praktikou, je orgán dozoru oprávněn požadovat na zadavateli reklamy předložení důkazů o správnosti skutkových tvrzení v reklamě, je-li takový požadavek přiměřený s ohledem na okolnosti případu nebo na oprávněné zájmy zadavatele reklamy nebo jiné osoby.
Ne, nejde mi o to, k jakému účelu je ten odstavec stanoven. Jde jen o to naznačit, jaké souvislosti má nepovolená reklama, že to má cosi do činění s obchodem. Reklama je formou propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje. Cožpak pan Haas nebo nějaký clay na svém blogu něco prodávají?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trump se pasoval na odborníka na obchod.